Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

specjalizacje na kierunku

Marketing Medialny

O studiach
  • Rekrutacja trwa od 15 kwietnia 2021 do 30 września 2021
  • Start studiów 01 października 2021
  • Studia I stopnia (3 lata, 6 semestrów)
  • Czesne od 410 zł miesięcznie
  • Specjalizacje do wyboru: dziennikarstwo oraz marketing medialny 
  • Dofinansowania do studiów (system wysokich stypendiów i zapomóg sięgających nawet 1500 zł miesięcznie)
  • Studia w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym
  • Studia online w czasie pandemii
Dlaczego warto studiować marketing medialny?
  • Na zajęciach specjalności marketing medialny przekazujemy szeroką wiedzę o znaczeniu i instrumentach harmonizacji interesów publicznych i komercyjnych, kształtujemy umiejętności rozwijania kontaktów z różnymi społecznościami
  • Zajęcia na studiach dziennikarskich prowadzą znani i cenieni dziennikarze, praktycy, specjaliści w dziedzinie mediów
  • Współpracujemy  z wieloma instytucjami i firmami medialnymi na terenie Trójmiasta. Są to m.in. Radio Gdańsk, 
  • trojmiasto.pl, Wirtualna Polska czy Telewizja Gdańsk
  • Szczególną uwagę zwracamy na problem etyki w mediach, ochrony własności intelektualnej, rzetelności w przekazywaniu informacji.
  • Uczymy o społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)
  • Program na specjalności marketing medialny umożliwia zdobycie umiejętności potrzebnych do wykonywania różnych zawodów związanych z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej, w tym zwłaszcza pracy rzecznika prasowego, osoby odpowiedzialnej za wizerunek medialny, a także osoby pracującej w branży reklamowej.  
  • Nasi absolwenci pracują między innymi w: stacjach radiowych i telewizyjnych, prasie, agencjach PR, biurach prasowych
  • Dla studentów zniżki na egzaminy w British Council
  • Wyjazdy studyjne w ramach programu Erasmus+
Kadra
  • red. Kamil Wicik (dziennikarz muzyczny Radio Gdańsk)
  • red. Włodzimierz Machnikowski (dziennikarz sportowy Radio Gdańsk)
  • red. Agnieszka Michajłow (rzecznik prasowy Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy)
  • dr Jarosław Och (politolog, ekspert marketingu politycznego)
  • red. Maciej Siembieda (pisarz, dziennikarz, specjalista z zakresu public relations)
  • dr Robert Stopikowski 
  • dr Tadeusz Wojewódzki (artysta malarz, dyrektor Centrum Infobrokerstwa Systemowego, założyciel: infobrokerstwo.pl, felietomania.pl)
  • red. Adam Siennica (zastępca redaktora naczelnego naekranie.pl)
  • red. Artur Zaborski (dziennikarz kulturalny, współpracuje z “Newsweekiem”, “Zwierciadłem”, Wirtualną Polską, “Przekrojem”, “Galą”, “Pani”, “Wprost” i “Vogue”.  Nominowany do nagrody PISF w kategorii krytyka filmowa w 2017 roku. Wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej. Rzecznik prasowy MFF Tofifest)
Czesne

Wpisowe 0 zł

kierunek/specjalność

tryb

 czesne za semestr 

10 rat w roku

12 rat w roku

dziennikarstwo
stacjonarne
2500
 510 zł m-c 
 427 zł m-c 
dziennikarstwo
niestacjonarne
2400
490 zł m-c
410 zł m-c

Kontakt: rekrutacja@ateneum.edu.pl

telefon: 784 374 410

O studiach
 
  • Rekrutacja trwa od 15 kwietnia 2021 do 30 września 2021
  • Start studiów 01 października 2021
  • Studia I stopnia (3 lata, 6 semestrów)
  • Czesne od 410 zł miesięcznie
  • Specjalizacje do wyboru: dziennikarstwo oraz marketing medialny 
  • Dofinansowania do studiów (system wysokich stypendiów i zapomóg sięgających nawet 1500 zł miesięcznie)
  • Możliwość kontynuacji studiów na studiach magisterskich
  • Studia w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym
  • Studia online w czasie pandemii
Dlaczego warto studiować dziennikarstwo?
  • Specjalność umożliwia studentom zaangażowanie w  działalność Radia Ateneum, korzystanie pod okiem specjalistów z nowoczesnego, profesjonalnego studia radiowo-telewizyjnego. Zapraszamy do słuchu – RADIO
  • Zajęcia na studiach dziennikarskich prowadzą znani i cenieni dziennikarze, praktycy, specjaliści w dziedzinie mediów
  • Współpracujemy  z wieloma instytucjami i firmami medialnymi na terenie Trójmiasta. Są to m.in. Radio Gdańsk, trojmiasto.pl, Wirtualna Polska czy Telewizja Gdańsk
  • Nasi absolwenci pracują między innymi w: stacjach radiowych i telewizyjnych, prasie, agencjach PR, domach mediowych
  • Dla studentów zniżki na egzaminy w British Council
  • Wyjazdy studyjne w ramach programu Erasmus+
Kadra
  • red. Kamil Wicik (dziennikarz muzyczny Radio Gdańsk)
  • red. Włodzimierz Machnikowski (dziennikarz sportowy Radio Gdańsk)
  • red. Agnieszka Michajłow (rzecznik prasowy Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy)
  • dr Jarosław Och (politolog, ekspert marketingu politycznego)
  • red. Maciej Siembieda (pisarz, dziennikarz, specjalista z zakresu public relations)
  • dr Robert Stopikowski 
  • dr Tadeusz Wojewódzki (artysta malarz, dyrektor Centrum Infobrokerstwa Systemowego, założyciel: infobrokerstwo.pl, felietomania.pl)
  • red. Adam Siennica (zastępca redaktora naczelnego naekranie.pl)
  • red. Artur Zaborski (dziennikarz kulturalny, współpracuje z “Newsweekiem”, “Zwierciadłem”, Wirtualną Polską, “Przekrojem”, “Galą”, “Pani”, “Wprost” i “Vogue”.  Nominowany do nagrody PISF w kategorii krytyka filmowa w 2017 roku. Wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej. Rzecznik prasowy MFF Tofifest)
Czesne

Wpisowe 0 zł

kierunek/specjalność

tryb

 czesne za semestr 

10 rat w roku

12 rat w roku

dziennikarstwo
stacjonarne
2500
 510 zł m-c 
 427 zł m-c 
dziennikarstwo
niestacjonarne
2400
490 zł m-c
410 zł m-c

Kontakt: rekrutacja@ateneum.edu.pl

telefon: 784 374 410

 

Scroll to Top