ZAKRESY STUDIÓW
Dziennikarstwo
Marketing Medialny
O studiach
- Rekrutacja na semestr zimowy: 01.05 – 30.09, rekrutacja na semestr letni: 01.01.– 28.02.
- Studia I stopnia (3 lata, 6 semestrów)
- Czesne od 494 zł miesięcznie
- Specjalizacje do wyboru: dziennikarstwo oraz marketing medialny
- Dofinansowania do studiów (system wysokich stypendiów i zapomóg sięgających nawet 1500 zł miesięcznie)
- Studia w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym
- Studia online w czasie pandemii
Dlaczego warto studiować marketing medialny?
- Na zajęciach specjalności marketing medialny przekazujemy szeroką wiedzę o znaczeniu i instrumentach harmonizacji interesów publicznych i komercyjnych, kształtujemy umiejętności rozwijania kontaktów z różnymi społecznościami
- Zajęcia na studiach dziennikarskich prowadzą znani i cenieni dziennikarze, praktycy, specjaliści w dziedzinie mediów
- Współpracujemy z wieloma instytucjami i firmami medialnymi na terenie Trójmiasta. Są to m.in. Radio Gdańsk,
- trojmiasto.pl, Wirtualna Polska czy Telewizja Gdańsk
- Szczególną uwagę zwracamy na problem etyki w mediach, ochrony własności intelektualnej, rzetelności w przekazywaniu informacji.
- Uczymy o społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)
- Program na specjalności marketing medialny umożliwia zdobycie umiejętności potrzebnych do wykonywania różnych zawodów związanych z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej, w tym zwłaszcza pracy rzecznika prasowego, osoby odpowiedzialnej za wizerunek medialny, a także osoby pracującej w branży reklamowej.
- Nasi absolwenci pracują między innymi w: stacjach radiowych i telewizyjnych, prasie, agencjach PR, biurach prasowych
- Dla studentów zniżki na egzaminy w British Council
- Wyjazdy studyjne w ramach programu Erasmus+
Kadra
red. Kamil Wicik (dziennikarz muzyczny Radio Gdańsk)
red. Włodzimierz Machnikowski (dziennikarz sportowy Radio Gdańsk)
red. Agnieszka Michajłow (rzecznik prasowy Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy)
dr Jarosław Och (politolog, ekspert marketingu politycznego)
red. Maciej Siembieda (pisarz, dziennikarz, specjalista z zakresu public relations)
dr Robert Stopikowski
dr Tadeusz Wojewódzki (artysta malarz, dyrektor Centrum Infobrokerstwa Systemowego, założyciel: infobrokerstwo.pl, felietomania.pl)
red. Adam Siennica (zastępca redaktora naczelnego naekranie.pl)
red. Artur Zaborski (dziennikarz kulturalny, współpracuje z „Newsweekiem”, „Zwierciadłem”, Wirtualną Polską, „Przekrojem”, „Galą”, „Pani”, „Wprost” i „Vogue”. Nominowany do nagrody PISF w kategorii krytyka filmowa w 2017 roku. Wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej. Rzecznik prasowy MFF Tofifest)
Czesne
O studiach
- Rekrutacja na semestr zimowy: 01.05 – 30.09, rekrutacja na semestr letni: 01.01.– 28.02.
- Studia I stopnia (3 lata, 6 semestrów)
- Czesne od 494 zł miesięcznie
- Specjalizacje do wyboru: dziennikarstwo oraz marketing medialny
- Dofinansowania do studiów (system wysokich stypendiów i zapomóg sięgających nawet 1500 zł miesięcznie)
- Możliwość kontynuacji studiów na studiach magisterskich
- Studia w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym
- Studia online w czasie pandemii
Dlaczego warto studiować dziennikarstwo?
- Specjalność umożliwia studentom zaangażowanie w działalność Radia Ateneum, korzystanie pod okiem specjalistów z nowoczesnego, profesjonalnego studia radiowo-telewizyjnego. Zapraszamy do słuchu – RADIO
- Zajęcia na studiach dziennikarskich prowadzą znani i cenieni dziennikarze, praktycy, specjaliści w dziedzinie mediów
- Współpracujemy z wieloma instytucjami i firmami medialnymi na terenie Trójmiasta. Są to m.in. Radio Gdańsk, trojmiasto.pl, Wirtualna Polska czy Telewizja Gdańsk
- Nasi absolwenci pracują między innymi w: stacjach radiowych i telewizyjnych, prasie, agencjach PR, domach mediowych
- Dla studentów zniżki na egzaminy w British Council
- Wyjazdy studyjne w ramach programu Erasmus+
Kadra
red. Kamil Wicik (dziennikarz muzyczny Radio Gdańsk)
red. Włodzimierz Machnikowski (dziennikarz sportowy Radio Gdańsk)
red. Agnieszka Michajłow (rzecznik prasowy Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy)
dr Jarosław Och (politolog, ekspert marketingu politycznego)
red. Maciej Siembieda (pisarz, dziennikarz, specjalista z zakresu public relations)
dr Robert Stopikowski
dr Tadeusz Wojewódzki (artysta malarz, dyrektor Centrum Infobrokerstwa Systemowego, założyciel: infobrokerstwo.pl, felietomania.pl)
red. Adam Siennica (zastępca redaktora naczelnego naekranie.pl)
red. Artur Zaborski (dziennikarz kulturalny, współpracuje z „Newsweekiem”, „Zwierciadłem”, Wirtualną Polską, „Przekrojem”, „Galą”, „Pani”, „Wprost” i „Vogue”. Nominowany do nagrody PISF w kategorii krytyka filmowa w 2017 roku. Wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej. Rzecznik prasowy MFF Tofifest)
Czesne