Sztuczna inteligencja
w komunikacji społecznej

O studiach

Rekrutacja wciąż trwa! Można się dopisywać do kierunku do 15 października 2023!

  • Rozpoczęcie studiów październik 2023
  • Rekrutacja na semestr zimowy: 01.05 – 30.09, rekrutacja na semestr letni: 01.01.– 28.02.
  • Studia I stopnia (3 lata, 6 semestrów)
  • Dofinansowania do studiów (system wysokich stypendiów i zapomóg sięgających nawet 1500 zł miesięcznie)
  • Studia w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym
  • Studia niestacjonarne w trybie hybrydowym (ok. 50% online)
  • Warunki rekrutacji: kolejność zgłoszeń i komplet dokumentów rekrutacyjnych
Dlaczego warto studiować sztuczną inteligencję w komunikacji społecznej?
  • Interdyscyplinarność: Kierunek ten łączy w sobie elementy dwóch dziedzin – sztucznej inteligencji i komunikacji społecznej – co pozwala na wykorzystanie najnowszych technologii informatycznych w celu lepszego zrozumienia ludzkich zachowań i preferencji w sytuacjach komunikacyjnych.

  • Wiedza teoretyczna i praktyczna: Studia związane ze sztuczną inteligencją w komunikacji społecznej zapewniają wiedzę teoretyczną i praktyczną, co pozwala na efektywne wykorzystanie najnowszych narzędzi i metod w celu opracowania skutecznych strategii komunikacyjnych.

  • Dostosowanie do potrzeb rynku: Kierunek ten jest rozwijany z myślą o potrzebach rynku, co pozwala na efektywną integrację teorii z praktyką oraz na dostosowanie programu nauczania do bieżących trendów w dziedzinie sztucznej inteligencji i komunikacji społecznej.

  • Zróżnicowane perspektywy zawodowe: Absolwenci kierunku związanych ze sztuczną inteligencją w komunikacji społecznej posiadają szeroki wachlarz umiejętności i wiedzy, co pozwala na podjęcie pracy w różnych branżach, takich jak reklama, public relations, marketing czy media.

  • Dla studentów zniżki na egzaminy w British Council,
  • Wyjazdy studyjne w ramach programu Erasmus+
Wykładowcy

W Akademii Ateneum pracuje wykwalifikowana kadra, składająca się z doświadczonych wykładowców, praktyków, znanych i cenionych dziennikarzy, specjalistów od marketingu internetowego, filmowców, pasjonatów nowoczesnych technologii, wdrożeniowców rozwiązań związanych z sztuczną inteligencją w marketingu i komunikacji.

Ich wiedza i umiejętności praktyczne sprawiają, że studenci mają unikalną możliwość uczenia się od ekspertów w swoich dziedzinach.
Wykładowcy posiadają bogate doświadczenie zawodowe, co pozwala im na przekazywanie praktycznych i aktualnych informacji, które są niezwykle cenne dla rozwoju kariery zawodowej.

Na tym kierunki poznasz między innymi:

  • prof. dr hab. Waldemar Tłokiński
  • dr hab. Marcin Krawczyński, prof. A-ANS
  • dr hab. Henryk Olszewski, prof. A-ANS
  • dr Jarosław Och (politolog, ekspert marketingu politycznego)
  • red. Katarzyna Gramse-Matusiak (dziennikarka radiowa i telewizyjna. Od początku lat 90. współuczestniczyła w tworzeniu mediów w Polsce. Pracowała m.in. w RMF FM, Radiu Zet i TVP 2, gdzie była kierowniczką Redakcji Widowisk Artystycznych. Nadzorowała  redakcyjnie produkcje programów, gal i wielu filmów, nagradzanych na międzynarodowych festiwalach. Współpracowała z firmą producencką Rochstar, jako producentka i szefowa redakcji)
  • red. Włodzimierz Machnikowski (dziennikarz sportowy Radio Gdańsk)
  • red. Agnieszka Michajłow (rzecznik prasowy Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy)
  • red. Adam Siennica (zastępca redaktora naczelnego naekranie.pl)
  • red. Kamil Wicik (dziennikarz muzyczny Radio Gdańsk)
Wybrane przedmioty
  • Wprowadzenie do sztucznej inteligencji
  • Komunikacja społeczna w erze sztucznej inteligencji 
  • Etyka sztucznej inteligencji 
  • Dziennikarstwo naukowe 
  • Dziennikarstwo muzyczne
  • Dziennikarstwo śledcze
  • Fotografia w mediach
  • Język i atrakcyjność wypowiedzi dziennikarskiej
  • Laboratorium radiowe
  • Laboratorium telewizyjne
  • Etyka dziennikarska
  • Public relations
  • Systemy medialne na świecie
  • Warsztaty dziennikarstwa prasowego
  • Warsztaty dziennikarstwa radiowego
  • Warsztaty dziennikarstwa telewizyjnego
  • Technologie mobilne w dziennikarstwie

Sylabusy przedmiotów 

Czesne

6 rat w semestrze

studia stacjonarne i niestacjonarne
od 510 zł Miesięcznie
  • I rok - 12 x 510 zł
  • II rok - 12 x 544 zł
  • III rok - 12 x 577 zł

5 rat w semestrze

studia stacjonarne i niestacjonarne
od 610 zł Miesięcznie
  • I rok - 10 x 610 zł
  • II rok - 10 x 650 zł
  • III rok - 10 x 690 zł
Popularne

semestralnie

studia stacjonarne i niestacjonarne
od 3000 zł Semestralnie
  • I rok - 2 x 3000 zł
  • II rok - 2 x 3200 zł
  • III rok - 2 x 3400 zł
Opłacalne
Masz pytania? Napisz!