Zobacz Webinar!
Specjalizacje na kierunku
INFORMATYKA W ZARZĄDZANIU
Zarządzanie w sporcie
Zarządzanie w sporcie
Marketing
Zarządzanie Logistyką
Zarządzanie Logistyką
O kierunku
Nauka trwa 3 lata (6 semestrów) i kończy się egzaminem dyplomowym połączonym z obroną pracy dyplomowej i uzyskaniem tytułu licencjata.
Celem specjalności zarządzanie logistyką jest wykształcenie wykwalifikowanej kadry specjalistów z zakresu logistyki, zarządzania łańcuchem dostaw oraz zarządzania zapasami i gospodarką magazynową.
Wykładowcami na specjalności zarządzanie logistyką są praktycy oraz doświadczeni dydaktycy. Starannie dobrana kadra ma za zadanie nie tylko przekazać wiedzę teoretyczną ale również praktyczne rozwiązania stosowane w działach logistyki w trójmiejskich firmach.
Niebagatelną rolę w procesie kształcenia studentów odgrywają obligatoryjne praktyki, w znalezieniu których Uczelnia stara się pomóc studentom za pośrednictwem Biura Karier.
Czesne na studiach niestacjonarnych (przez całe studia):
PROMOCJA – czesne na 1 roku studiów 1200 zł za semestr (210 zł miesięcznie)
czesne za semestr III-VI | 2000 zł |
10 rat w roku | 410 zł m-cznie |
12 rat w roku | 343 zł* m-cznie |
Czesne na studiach stacjonarnych (przez całe studia):
czesne za semestr | 1900 zł |
10 rat w roku | 390 zł m-cznie |
12 rat w roku | 327 zł m-cznie |
Wykaz Przedmiotów
Przedmioty kierunkowe: | Przedmioty specjalnościowe: |
• zachowania organizacyjne• zarządzanie projektami• zarządzanie zasobami ludzkimi• zarządzanie jakością• zarządzanie przedsiębiorstwem• marketing• badania marketingowe• kształtowanie umiejętności menedżerskich• finanse przedsiębiorstwa• procesy informacyjne w zarządzaniu• bezpieczeństwo publiczne• strategie zarządzania• e-biznes• innowacyjność w biznesie• etyka biznesu• elementy prawa gospodarczego• negocjacje | • reklama i promocja w logistyce• prawo transportowe• biznes plan• logistyka w zaopatrzeniu i dystrybucji• rynek międzynarodowych usług logistycznych• infrastruktura logistyki• zarządzanie łańcuchem dostaw• podstawy logistyki• zarządzanie zapasami• seminarium dyplomowe• praktyka zawodowa |
Sylwetka Absolwenta
Absolwenci specjalności zarządzanie logistyką będą przygotowani do podjęcia pracy w na szeroko rozumianym rynku TSL (Transport – Spedycja – Logistyka). W Trójmieście zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu logistyki jest szczególnie duże ze względu na przedsiębiorstwa związane z branżą portową, spedycją międzynarodową, transportem morskim oraz obsługą baz kontenerowych.
Po studiach absolwent będzie mógł znaleźć zatrudnienie jako:
– specjalista ds. logistyki,
– specjalista ds. zarządzania łańcuchem dostaw,
– specjalista ds. zarządzania zapasami,
– specjalista ds. importu i eksportu,
– spedytor,
– specjalista ds. transportu
Po ukończeniu studiów i zdobyciu tytułu licencjata, student jest uprawniony do kontynuacji nauki na studiach drugiego stopnia oraz studiach podyplomowych
O kierunku
Nauka trwa 3 lata (6 semestrów) i kończy się egzaminem dyplomowym połączonym z obroną pracy dyplomowej i uzyskaniem tytułu licencjata.
Celem specjalności zarządzanie w sporcie jest wykształcenie wykwalifikowanej kadry specjalistów z zakresu zarządzania obiektem sportowym, organizacją imprez sportowych, marketingu, czy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach sportowych.
Wykładowcami na specjalności zarządzanie w sporcie są praktycy oraz doświadczeni dydaktycy. Starannie dobrana kadra ma za zadanie nie tylko przekazać wiedzę teoretyczną ale również praktyczne i nowoczesne rozwiązania w codziennej pracy w obszarze zarządzania w sporcie.
Niebagatelną rolę w procesie kształcenia studentów odgrywają obligatoryjne praktyki, w znalezieniu których Uczelnia stara się pomóc studentom za pośrednictwem Biura Karier.
Czesne na studiach niestacjonarnych (przez całe studia):
PROMOCJA – czesne na 1 roku studiów 1200 zł za semestr (210 zł miesięcznie)
czesne za semestr III-VI | 2000 zł |
10 rat w roku | 410 zł m-cznie |
12 rat w roku | 343 zł* m-cznie |
Czesne na studiach stacjonarnych (przez całe studia):
czesne za semestr | 1900 zł |
10 rat w roku | 390 zł m-cznie |
12 rat w roku | 327 zł m-cznie |
Wykaz Przedmiotów
Przedmioty kierunkowe: | Przedmioty specjalnościowe: |
• zachowania organizacyjne• zarządzanie projektami• zarządzanie zasobami ludzkimi• zarządzanie jakością• zarządzanie przedsiębiorstwem• marketing• badania marketingowe• kształtowanie umiejętności menedżerskich• finanse przedsiębiorstwa• procesy informacyjne w zarządzaniu• bezpieczeństwo publiczne• strategie zarządzania• e-biznes• innowacyjność w biznesie• etyka biznesu• elementy prawa gospodarczego• negocjacje | • zarządzanie instytucjami sportowymi,• zarządzanie obiektami sportowymi,• zarządzanie klubem sportowym,• strategia w sporcie. Systemy zarządzania sportem w Polsce i na świecie,• organizacja imprez sportowych,• źródła finansowania działalności sportowej,• wybrane aspekty prawne zarządzania organizacją sportową,• marketing w sporcie,• sponsoring i public relations w sporcie• seminarium dyplomowe• praktyka zawodowa |
Sylwetka Absolwenta
Absolwent studiów I stopnia specjalności Zarządzanie w sporcie posiada wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu nauk o zarządzaniu i marketingu umożliwiającą rozpoznawanie, analizowanie i wyjaśnianie zjawisk i praw gospodarczych zachodzących w organizacjach, w szczególności w organizacjach sportowych. Potrafi zastosować wiedzę teoretyczną do rozwiązywania praktycznych problemów zarządzania oraz podejmowania trafnych decyzji w różnych organizacjach i instytucjach w sektorze sportu.
Jest przygotowany do kierowania zespołem i zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach sportowych. Jednocześnie posiada umiejętności skutecznego komunikowania się, negocjowania i przekonywania oraz pracy w zespole.
Zna specyfikę funkcjonowania różnych organizacji działających w sektorze sportu: klubów sportowych, ośrodków sportu i rekreacji, a także obiektów sportowych. Potrafi zarządzać relacjami z interesariuszami organizacji sportowych: sponsorami, mediami, kibicami, rodzicami, przedstawicielami władz państwowych
Absolwent tej specjalności jest przygotowany do podjęcia pracy na stanowisku specjalisty z zakresu zarządzania – specjalisty ds. marketingu i promocji, obsługi klienta, organizacji i zarządzania itp.) oraz na stanowisku kierownika/menedżera w różnego rodzaju organizacjach sportowych.
Absolwent jest także przygotowany do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
Ponadto absolwent jest przygotowany do podjęcia studiów II-go stopnia oraz kontynuacji kształcenia przez całe życie w celu dostosowania się do zmieniających się wymagań rynku pracy.
Gdzie mogą pracować nasi absolwenci?
w profesjonalnych klubach sportowych działających w formie spółek kapitałowych;
w klubach sportowych działających w formie stowarzyszeń i fundacji;
polskich i okręgowych związkach sportowych;
krajowych i międzynarodowych federacjach sportowych;
ośrodkach sportu i rekreacji;
komórkach organizacyjnych odpowiedzialnych za sport w jednostkach samorządu terytorialnego;
działach sponsoringu i marketingu firm komercyjnych;
agencjach sponsoringowych i event-marketingowych.
Ekspert Kierunku
Dr Tomasz Półgrabski
Menadżer z bogatym doświadczeniem zawodowym związanym z zarządzaniem obiektami sportowymi oraz organizacją imprez sportowych na poziomie europejskim i krajowym. Twórca programu sponsoringowego w tenisie „PZT Prokom Team”. Koordynator rządowego programu Orlik 2012. I wiele więcej:
– W latach 2007-2014 – V-ce Minister, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki.
– Doradca Zarządu Stadion Śląski Sp. z o.o,
– Współpracownik UEFA w zakresie przygotowania stadionów do ME U21 w Polsce,
– Współpracownik Ekstraklasa S.A,
– Współpracownik z Polskim Związkiem Motorowym,
– Były Prezes Zarządu w PL. 2012+ Sp. z o.o. operator Stadionu Narodowego,
O kierunku
Nauka trwa 3 lata (6 semestrów) i kończy się egzaminem dyplomowym połączonym z obroną pracy dyplomowej i uzyskaniem tytułu licencjata.
Celem specjalności marketing jest wykształcenie wykwalifikowanej kadry specjalistów, którzy będą mogli znaleźć zatrudnienie w działach promocji i reklamy.
Wykładowcami na specjalności marketing są praktycy oraz doświadczeni dydaktycy. Starannie dobrana kadra ma za zadanie nie tylko przekazać wiedzę teoretyczną ale również praktyczne i nowoczesne rozwiązania stosowane w obszarze szeroko rozumianego marketingu. Podczas studiów oprócz tradycyjnego marketingu studenci poznają nowoczesne sposoby reklamy w internecie oraz pozycjonowania stron internetowych.
Niebagatelną rolę w procesie kształcenia studentów odgrywają obligatoryjne praktyki, w znalezieniu których Uczelnia stara się pomóc studentom za pośrednictwem Biura Karier.
Czesne na studiach niestacjonarnych:
PROMOCJA – czesne na 1 roku studiów 1200 zł za semestr (210 zł miesięcznie)
czesne za semestr III-VI | 2000 zł |
10 rat w roku | 410 zł m-cznie |
12 rat w roku | 343 zł* m-cznie |
Czesne na studiach stacjonarnych (przez całe studia):
czesne za semestr | 1900 zł |
10 rat w roku | 390 zł m-cznie |
12 rat w roku | 327 zł m-cznie |
Wykaz Przedmiotów
Przedmioty kierunkowe: | Przedmioty specjalnościowe: |
• zachowania organizacyjne• zarządzanie projektami• zarządzanie zasobami ludzkimi• zarządzanie jakością• zarządzanie przedsiębiorstwem• marketing• badania marketingowe• kształtowanie umiejętności menedżerskich• finanse przedsiębiorstwa• procesy informacyjne w zarządzaniu• bezpieczeństwo publiczne• strategie zarządzania• e-biznes• innowacyjność w biznesie• etyka biznesu• elementy prawa gospodarczego• negocjacje | • biznes plan,• podstawy SEM i SEO,• strategie konkurencji,• polityka dystrybucji,• marketing usług,• zachowania konsumentów na rynku,• zarządzanie marką,• marketingowe strategie cen,• public relations w praktyce• seminarium dyplomowe• praktyka zawodowa |
Sylwetka Absolwenta
Absolwent studiów I stopnia specjalności marketing posiada wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu nauk o zarządzaniu i marketingu umożliwiającą rozpoznawanie, analizowanie i wyjaśnianie zjawisk i praw gospodarczych zachodzących w organizacjach, w szczególności w agencjach reklamowych i działach marketingu. Potrafi zastosować wiedzę teoretyczną w promocji i reklamie usług i produktów zarówno w marketingu offline jak i online.
Absolwent tej specjalności jest przygotowany do podjęcia pracy na stanowisku specjalisty ds. marketingu i promocji, obsługi klienta, organizacji i zarządzania itp.
Absolwent jest także przygotowany do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
Ponadto absolwent jest przygotowany do podjęcia studiów II-go stopnia oraz kontynuacji kształcenia przez całe życie w celu dostosowania się do zmieniających się wymagań rynku pracy.
Po studiach absolwent będzie mógł znaleźć zatrudnienie jako:
specjalista ds. marketingu,
specjalista ds. marketingu internetowego,
specjalista ds. promocji i reklamy,
specjalista ds public relations,
specjalista ds. komunikacji,
specjalista ds. social media
Ekspert Kierunku
Dr Maciej Siemieda
Menedżer z kilkunastoletnim stażem zarządzania redakcjami polskich gazet regionalnych (m.in. Dziennika Bałtyckiego), laureat 5 nagród Media Trend uznawanych za najwyższy polski laur w marketingu medialnym. Od 2010 r. właściciel i prezes zarządu spółki MSG specjalizującej się w komunikacji marketingowej i PR instytucji państwowych (Narodowy Bank Polski, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Agencja Rynku Rolnego), spółek skarbu państwa (Giełda Papierów Wartościowych, Polskie LNG, PGE Energia Jądrowa, PGNiG, Ciech SA) oraz firm o zasięgu międzynarodowym (EDF, Shanghai Electric, British American Tobacco).
O kierunku
Nauka trwa 3 lata (6 semestrów) i kończy się egzaminem dyplomowym połączonym z obroną pracy dyplomowej i uzyskaniem tytułu licencjata.
Celem specjalności informatyka w zarządzaniu jest wykształcenie wykwalifikowanej kadry specjalistów z zakresu zarządzania, którzy w pracy potrafią się wspomagać nowoczesnymi rozwiązaniami informatycznymi.
Wykładowcami na specjalności informatyka w zarządzaniu są praktycy oraz doświadczeni dydaktycy. Starannie dobrana kadra ma za zadanie nie tylko przekazać wiedzę teoretyczną ale również nowoczesne, informatyczne rozwiązania stosowane w trójmiejskich firmach.
Niebagatelną rolę w procesie kształcenia studentów odgrywają obligatoryjne praktyki, w znalezieniu których Uczelnia stara się pomóc studentom za pośrednictwem Biura Karier.
Czesne na studiach niestacjonarnych (przez całe studia):
PROMOCJA – czesne na 1 roku studiów 1200 zł za semestr (210 zł miesięcznie)
czesne za semestr III – VI | 2000 zł |
10 rat w roku | 410 zł m-cznie |
12 rat w roku | 343 zł* m-cznie |
Czesne na studiach stacjonarnych (przez całe studia):
czesne za semestr | 1900 zł |
10 rat w roku | 390 zł m-cznie |
12 rat w roku | 327 zł m-cznie |
Wykaz Przedmiotów
Przedmioty kierunkowe: | Przedmioty specjalnościowe: |
• zachowania organizacyjne• zarządzanie projektami• zarządzanie zasobami ludzkimi• zarządzanie jakością• zarządzanie przedsiębiorstwem• marketing• badania marketingowe• kształtowanie umiejętności menedżerskich• finanse przedsiębiorstwa• procesy informacyjne w zarządzaniu• bezpieczeństwo publiczne• strategie zarządzania• e-biznes• innowacyjność w biznesie• etyka biznesu• elementy prawa gospodarczego• negocjacje | • biznes plan• zaawansowane zastosowanie MS Excel• wprowadzenie do baz danych• informatyka w rachunkowości• systemy informatyczne wspomagające pracę w grupie• rozwiązania wspomagające e-commerce• projektowanie stron internetowych• podstawy SEM i SEO• bezpieczeństwo systemów informatycznych• seminarium dyplomowe• praktyka zawodowa |
Sylwetka Absolwenta
Absolwenci specjalności informatyka w zarządzaniu są przygotowani do podjęcia pracy na stanowiskach menadżerskich wymagających znajomości zaawansowanych rozwiązań informatycznych.
specjalność INFORMATYKA W ZARZĄDZANIU
jest odpowiedzią na potrzeby rynku pracy –informatyczne oraz informacyjne problemy współczesnych instytucji, organizacji, firm
przygotowuje specjalistów w zakresie implementacji technologii informatycznych oraz informacyjnych do wymogów i uwarunkowań organizacji,
kierunek łączy kompetencje informatyczne – na poziomie sprawnego użytkownika aplikacji informatycznych, z kompetencjami humanistycznymi – na poziomie samodzielnego diagnosty uwarunkowań mentalnych oraz wyposażonego w instrumenty do wdrażania rekomendowanych zmian,
studia przygotowują do pracy w zespołach projektowych, z wykorzystaniem najnowocześniejszych metodyk i technik pracy grupowej,
przygotowują do pracy w standardach korporacji oraz średnich i małych firm,
ukierunkowane są na rozwój kluczowych kompetencji absolwenta opartych na samodzielności myślenia oraz innowacyjności, wspieranych technikami efektywnej pracy intelektualnej
Absolwenci tej specjalności zdobywają wiedzę i umiejętności praktyczne w zakresie wykorzystywania nowoczesnych narzędzi i technologii informatycznych do zarządzania firmą. Absolwenci są również przygotowani do administrowania zawartością firmowych stron internetowych przy użyciu różnych systemów zarządzania treścią (CMS).
Absolwenci mogą podejmować pracę w przedsiębiorstwach i instytucjach, na stanowiskach związanych systemami informatycznymi wspomagającymi zarządzanie. Przygotowani są również merytorycznie i praktycznie do prowadzenia biznesu online.
Po studiach absolwent będzie mógł znaleźć zatrudnienie m.in. jako:
– analityk ds. wsparcia operacyjnego,
– specjalista ds. marketingu internetowego,
– specjalista ds. raportowania i analiz,
– analityk rynku,
– office manager,
Po ukończeniu studiów i zdobyciu tytułu licencjata, student jest uprawniony do kontynuacji nauki na studiach drugiego stopnia oraz studiach podyplomowych.
Ekspert Kierunku
Dr Tadeusz Wojewódzki
- człowiek z okładki COMPUTERWORLD;
- specjalista w zakresie mentalnych uwarunkowań rozwiązań informatycznych /własna metodyka z licznymi wdrożeniami/;
- Dyrektor I Terenowego Banku Danych PUW w Gdańsku;
- Ekspert Panelu Urzędu Marszałkowskiego ZPORR 1.5 Społeczeństwo Informacyjne;
- ekspert Akademia Kultury Informacyjnej w Warszawie;
- nadzorca wdrożeniowy systemu Ksiąg Wieczystych oraz Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców;
- współtwórca pionierskich rozwiązań BIP /woj. pomorskie/;
- twórca oryginalnego systemu procesów komunikacyjnych;
- animator procesów synergicznych w zespołach projektowych;
- bloger – / www.infobrokerstwo.pl/ , felietonista /www.felietomana.pl/, dziennikarz obywatelski;
- administrator portali i grup społecznościowych;
- propagator modelu organizacji opozycyjnego wobec „wyścigu szczurów”;
- pasjonat malarstwa/akryl/, białego wiersza /jeśli proza nie wystarczy/, były siatkarz, lekkoatleta – zawsze w ruchu /przynajmniej komunikacyjnym/.