MARKETING I SOCIAL MEDIA

O studiach

Rekrutacja wciąż trwa! Można się dopisywać do kierunku do 15 października 2023!

  • Rozpoczęcie studiów: 2 października 2023 r. (stacjonarne) 7 października 2023 r. (niestacjonarne)
  • Rekrutacja na semestr zimowy do 30 września
  • Studia I stopnia (3 lata, 6 semestrów)
  • Dofinansowania do studiów (system wysokich stypendiów i zapomóg sięgających nawet 1500 zł miesięcznie)
  • Studia w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym
  • Studia niestacjonarne w trybie hybrydowym (ok. 50% online)
  • Warunki przyjęcia: kolejność zgłoszeń, komplet dokumentów rekrutacyjnych

Specjalność studiów „Marketing i Social Media” ma na celu zapoznanie studentów z zasadami i strategiami marketingu oraz ich zastosowaniem w kontekście mediów społecznościowych. Program nauczania skupia się na rozwijaniu umiejętności związanych z planowaniem, wdrażaniem i monitorowaniem kampanii marketingowych w środowisku online. Studia z zakresu marketingu i social mediów obejmują tematy, takie jak marketing internetowy, zarządzanie marką, analityka internetowa, strategie marketingowe, tworzenie treści, public relations, e-commerce i zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych. Studenci zdobywają wiedzę teoretyczną, ale również mają możliwość praktycznego stosowania tej wiedzy poprzez projekty i studia przypadków.

Media społecznościowe: Studenci uczą się o różnych platformach mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest itp. Badają sposoby budowania obecności marki, tworzenia treści, zarządzania społecznością i monitorowania efektywności działań w mediach społecznościowych.

Reklama internetowa: Zrozumienie zasad reklamy internetowej i sposobów wykorzystania narzędzi reklamowych, takich jak Google Ads, Facebook Ads, reklamy display, remarketing, reklamy mobilne itp.

Content marketing: Poznanie strategii tworzenia wartościowej i angażującej treści, która przyciąga uwagę odbiorców i buduje więź z marką.

Analityka internetowa: Zapoznanie się z narzędziami i metrykami analizy danych internetowych, takimi jak Google Analytics, aby mierzyć efektywność kampanii marketingowych i oceniać sukces działań.

Zarządzanie reputacją online: Zrozumienie, jak budować i utrzymywać pozytywną reputację marki w środowisku online oraz jak reagować na negatywne sytuacje i zarządzać kryzysami.

Kadra

dr Brzozowska-Woś Magdalena
mgr Drzeżdżon Jarosław
prof. dr hab. Dominiak Piotr
dr Drzewicka Bożena
dr, prof. A-ANS Dubrzyńska Hanna
mgr MBA Fijałkowski Michał
mgr inż. Firgolska Agnieszka
dr Hope Ewa
dr inż. Kamińska Katarzyna Elżbieta
dr Kościukiewicz Bolesław
dr Krawczyński Bartosz
dr Leszczyńska Małgorzata
dr Mikulska Aniela
mgr Miłoszewska-Podrażka Ewa
dr, inż. Ostrowski Sławomir
dr Półgrabski Tomasz
dr Przybylska Natalia
mgr Stark-Gaszkowska Joanna
dr hab., prof. PG Wasilczuk Julita
dr Wisniewski Bartosz
dr hab., prof. Zawadzki Krystian

Wybrane przedmioty

• zarządzanie projektami
• zarządzanie jakością
• badania marketingowe
• kształtowanie umiejętności menedżerskich
• procesy informacyjne w zarządzaniu
• e-biznes
• innowacyjność w biznesie
• podstawy SEM i SEO,
• strategie konkurencji,
• polityka dystrybucji,
• marketing usług,
• zachowania konsumentów na rynku,
• zarządzanie marką,
• marketingowe strategie
• zaawansowane zastosowanie MS Excel
• wprowadzanie do baz danych
• biznes plan
• informatyka w rachunkowości
• bezpieczeństwo systemów informatycznych
• rozwiązania wspomagające e-commerce
• projektowanie stron internetowych
• podstawy SEM i SEO
• systemy informatyczne wspomagające pracę w grupie

Sylabusy przedmiotów

Absolwent

Absolwent studiów I stopnia w zakresie marketingu posiada wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu nauk o zarządzaniu i marketingu umożliwiającą rozpoznawanie, analizowanie i wyjaśnianie zjawisk i praw gospodarczych zachodzących w organizacjach, w szczególności w agencjach reklamowych i działach marketingu. Potrafi zastosować wiedzę teoretyczną w promocji i reklamie usług i produktów zarówno w marketingu offline jak i online. Absolwent tego zakresu studiów jest przygotowany do podjęcia pracy na stanowisku specjalisty ds. marketingu i promocji, obsługi klienta, organizacji i zarządzania itp. Absolwent jest także przygotowany do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Po studiach absolwent będzie mógł znaleźć zatrudnienie jako:

  • specjalista ds. marketingu,

  • specjalista ds. marketingu internetowego,

  • specjalista ds. promocji i reklamy,

  • specjalista ds public relations,

  • specjalista ds. komunikacji,

  • specjalista ds. social media

Czesne

6 rat w semestrze

studia niestacjonarne
od 444 zł Miesięcznie
  • I rok - 12 x 444 zł
  • II rok - 12 x 494 zł
  • III rok - 12 x 527 zł

5 rat w semestrze

studia niestacjonarne
od 530 zł Miesięcznie
  • I rok - 10 x 530 zł
  • II rok - 10 x 590 zł
  • III rok - 10 x 630 zł
Popularne

semestralnie

studia niestacjonarne
od 2600 zł Semestralnie
  • I rok - 2 x 2600 zł
  • II rok - 2 x 2900 zł
  • III rok - 2 x 3100 zł
Opłacalne

6 rat w semestrze

studia stacjonarne
od 510 zł Miesięcznie
  • I rok - 12 x 510 zł
  • II rok - 12 x 544 zł
  • III rok - 12 x 577 zł

5 rat w semestrze

studia stacjonarne
od 610 zł Miesięcznie
  • I rok - 10 x 610 zł
  • II rok - 10 x 650 zł
  • III rok - 10 x 690 zł
Popularne

semestralnie

studia stacjonarne
od 3000 zł Semestralnie
  • I rok - 2 x 3000 zł
  • II rok - 2 x 3200 zł
  • III rok - 2 x 3400 zł
Opłacalne
Masz pytania? Napisz!